Do dnešní epizody jsme si pozvali Filipa Stropka, se kterým jsme diskutovali o důležitosti vzdělání a neustálého rozvoje, etice a snaze nepoškodit klienty. Zjistíme, jak správně připravit klienty na emocionální aspekty investování a jak velkou roli hrají emoce při investičním rozhodování. Prozkoumáme efektivní metody servisu klientů a zda má placené poradenství smysl.
Dále se zaměříme na sílu sociálních sítí a jak je finanční poradci mohou využít k budování svého osobního brandu a marketingu. Dozvíte se, jak správně používat Instagram a LinkedIn, jaký obsah sdílet a zda je hejt na sociálních sítích užitečný.
V neposlední řadě si zrekapitulujeme panelovou diskuzi, které byl i Filip Stropek přítomen, s názvem „Finfluenceři vs. finanční poradci“ a co si z toho můžeme odnést.
Přejeme příjemný poslech.
Můžete nás poslouchat
Youtube, Spotify a Apple Podcasts
Najdete tam nejen nové epizody, ale i starší díly plné zajímavého obsahu.