🎨 Stojí za novým rebrandem BrainMarketu, vdechl život designu MoneyFestu a pomáhá značkám vypadat tak dobře, že si je lidi prostě zapamatují. Martin Matera ví, jak na grafiku, která prodává. 💡
V MoneyFest Talku jsme řešili:
🚀 Jak se rodí úspěšné značky?
🎯 Proč je lepší mít jeden dobrý návrh než deset průměrných?
🤖 Mají se designéři bát AI?
⚡ A co dělá Martin, když ho zrovna nic nenapadá?
Jo a věděli jste, že při rebrandu Brainmarketu šel až na úroveň neuronových spojení 🧠, inspiroval se vědeckým výzkumem Human Connectome Projectu a vytvořil vizuální identitu, která má hloubku doslova v DNA.
Přejeme příjemný poslech.
Můžete nás poslouchat
Youtube, Spotify a Apple Podcasts
Najdete tam nejen nové epizody, ale i starší díly plné zajímavého obsahu.