Největší růst zažívají poradenské firmy a týmy, které do své práce umí zapojit asistentky. Poradce díky takové spolupráci může zvládnout obsloužit více klientů a růst tak do šíře. Protože jsme si tohoto trendu dobře vědomi a naším posláním je zjednodušovat poradcům práci, vytvořili jsme mobilní aplikaci myNOTE, která umožňuje poradcům řešit rovnou v terénu důležité obchodní záležitosti a řídit poradenský tým.
Budete v obraze
Díky aplikaci budete mít neustálý přehled o úkolech a aktivitách, které máte před sebou. Stejně tak se vám zobrazují obchodní novinky od producentů a klíčové informace od SAB servisu. Nemusíte otevírat počítač, a přesto vám nic důležitého neuteče.
Zdroj: archiv autora
Založte nového klienta
Přímo na obchodní schůzce můžete vytvořit nového klienta a získat jeho souhlasy. Stačí vysbírat klientská data a odeslat klientovi povinnou dokumentaci, kterou potvrdí ze svého telefonu. Na schůzce můžete také rovnou klientovi založit jeho vlastní mobilní klientskou aplikaci myPLANN.
Komunikujte bezpečně!
Pomocí aplikace můžete komunikovat se svou asistentkou, kolegy poradci a s podporou SAB servisu. Navíc i s klientem, pokud má nainstalovaný svůj vlastní mobilní myPLANN. Chat je bezpečný a odděluje soukromou komunikaci od obchodní.
Nepropásněte obchodní příležitost!
Klientskou potřebu je potřeba řešit co nejrychleji. V okamžiku vzniku nové obchodní příležitosti dostanete ihned notifikaci. Stačí, když klient vyplní formulář na vašem webu, pracuje s kalkulačkou, nebo projevil novou potřebu ve své mobilní aplikaci myPLANN.
Zdroj: archiv autora
Delegujte!
Pomocí myNOTE můžete řídit chod kanceláře, i když jste právě v terénu. Podřízeným spolupracovníkům nebo asistentkám můžete zadávat rychlé úkoly, kontrolovat jejich plnění a řídit workflow jednotlivých projektů.